121212
 
121212.
Idag är det sista sådant "specialdatum", i alla fall före året får 13 månader ;-P
Som bloggare var jag ju bara tvuuungen att dokumentera detta ;-)
Undrar hur många par som gifter / förlovar sig idag. Människor brukar ju ha en underlig dragning till specialdatum...
 
Flikar bara in här en snabb sväng innan det är dags att ge sig iväg. Ska på ett möte nu på förmiddagen och till jobbet sedan. På ett sätt känns det nästan som om bollen börjat sättas i rullning och saker och ting känns bättre och bättre...
Jag vet att detta låter diffust, men jag vill inte riktigt skriva något konkret angående det just nu, ännu. Hoppas ni har överseende med detta :-)
 
Nej, nu måste jag avsluta här och göra mig iordning.
Bjuder på ett självporträtt från igår för att inlägget inte ska bli bildlöst.
Bilden är fotad med självutlösare och min 5D. Att jag håller i den gamla 400D:n är bara för att jag ville hålla i en kamera på bilden. Den är alltså inte fotad framför en spegel.
Era fantastiska kommentarer!
1

VAD fin du är i håret.
DU passar JÄTTEBRA i den färgen!!
12.12.12...
Men vad säger du om 21.12.12 då...?
Mayakalenderns slutdag. The end of the world.
Den som lever får se...??
;-)

Svar: TACK! Vad glad jag blir :-D Jag har verkligen trivts i den här färgen :-)
21/12, ja... vi får väl se vad som händer då ;-) Men jag har en bestämd känsla av att vi kommer få fira julafton 2012 som vanligt :-) Jag tycker det här med förutspåelser (ordval?) mest är löjligt. Min övertygelse är att vi inte kommer kunna förutspå den dagen jorden går under; vilket inte kommer att hända förrän många generationer senare...

Hoppas du får en fortsatt toppendag!
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?