24 dagar kvar till Julafton
 
Och så gick vi då in i den ljuvligaste av månader  -December!
Jag älskar den här månaden och vill gärna njuta av allt den har att erbjuda. Näst intill så att jag inte vill att det ska bli julafton bara för att få känna julkänslan lite extra länge ;-)
Som barn har man inte vett att uppskatta den här månaden fullt ut, utan det finns EN dag man längtar till...
En händelse...
Men julen ÄR trots allt så mycket mer än bara julafton, i alla fall tycker jag det! Det är HELA månaden. Jag är barnsligt förtjust i December och allt vad den innebär.
Jag känner mig nästan fnittrig när jag ser ljusstakarna som lyser upp alla fönster jag går förbi.
Jag älskar till och med snön!
Jag älskar känslan på arbetsplatser, och på skolan när jag gick där, under December.
 
Hur mycket jag än älskar sommaren så är det den här månaden, DECEMBER, som är min absoluta favoritmånad!
Era fantastiska kommentarer!
1

Jag är precis som du!
Känner precis likadant.
Låg just och tänkte imorse att nu är november över, och jag kom på att jag verkligen älskar november också. Den månaden är också som en enda lång upptakt till julen.
NU får det inte gå för fort.
VILL INTE DET!
Precis, då man var liten var det en enda lång längtan till den 24, idag vill man inte att den ska komma för fort :-)
Ha en fin lördag!!

Svar: Ja, tiden här framöver får verkligen sakta ner en smula, så vi hinner njuta totalt av December :-D Håller verkligen med om att den absolut inte får gå för fort.
Julen när man var liten var verkligen något speciellt, men jag väljer nog ändå julen som vuxen :-D
Hoppas du får en riktigt trevlig fortsatt helg!
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?