A little egomoment
 
Jag avskyr att stå framför kameran. Känner mig alltid så obekväm där, vilket jag tror är en av anledningarna till att jag valt en karriär bakom kameran.
Det är även därför som sådana här bilder är så sällsynta, men har insett att jag någon gång måste offra mig om det ska finnas några bilder på mig.
Era fantastiska kommentarer!
1

Vad trevligt att se dig på bild, Erica! Jättemysigt.
OCH vilket bra val med den blåa klänningen. Helt rätt, tycker jag.
Du passar så bra i den också!!
Ha en finfin lördag i stöket!!

Svar: Tack! Vad roligt att du tycker det :-D Jag känner mig ju som sagt väldigt obekväm framför kameran då jag inte blir sådär jättebra på bild, så det känns jätteroligt att läsa en sådan kommentar :-D
Ja, jag är glad att jag valde den klänningen. Den andra jag visade på instagram, den röda, satt väldigt konstigt upptill. Och med ett julrött baslinne från GinaTricot blev den här blåa väldigt julig :-)

Hoppas du haft en jättebra lördag / har en riktigt trevlig lördagkväll!
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Kul du är tillbaka men du har smugit på ett tag bakom kulisserna ;)

Kolla in & häng på nästa års fotoutmaning!!

http://trehundrasextiofemfoton.wordpress.com/

Borde passa dig som handen i handsken

Svar: Tack :-D Ja, jag väntade ett tag innan jag avslöjade den här bloggen på den gamla. Ville blogga på ett sätt lite "lugnare" ett tag för att riktigt känna efter hur det kändes med den här nya :-)
Ska kika in temana på den utmaningen, då det låter riktigt intressant! Har tidigare funderat på att hänga på någon sådan fotoutmaning, men det har inte blivit av. Och sådana som håller på ett år har jag alltid hittat flera månader in på året, och då känns det som om det blivit lite sent.
Så tack för tipset :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?