Best of 2012, July - November (MASSIV bildbomb!)
 
Här kommer del två av mina bästa bilder från 2012. Tänkte först försöka få med även december i den här bildbomben, så att det blev två inlägg; ett inlägg per halvår. Men det blev så extremt mycket foton även här att det blir bättre att ha "Best of December" i ett enskilt inlägg.
 
Den här årssammanfattningen är ju inte bara en överblick över året som gått, utan även en dokumentation över första året med min älskade nykamera Canon EOS 5D mark II.
Det har varit fantastiskt!
Era fantastiska kommentarer!
1

Vilka bildbomber med underbara bilder.
Så fina.
Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År!!
Många fina bilder ska tas, och mycket skall upplevas.

Svar: TACK för bildberömmet!! Ja, det var jätteroligt att gå igenom just årets bilder, då de är fotade med nykameran :-D
Hoppas att du får ett riktigt GOTT NYTT ÅR så hörs vi 2013!
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Hej Erica!

Har hittat hit från Annikas blogg, Life in the suburbs!

Vad fantastiska bilder du tar! Jag kommer och hälsar på igen. Du är en mästerfotograf, får lära mig av dig ;)

Gott Nytt År!

Lotta

Svar: Hej och varmt välkommen till min blogg!
TACK för bildberömmet :-D Blir så glad av att läsa sådant och sådana kommentarer gör verkligen min dag!

Hoppas du får ett riktigt GOTT NYTT ÅR!!
P I X E L I E - Erica Pettersson

3

Superfina bilder. Gillade särskilt de på gläntan, saft (vin?)-bilden och norrskenet. :)

Svar: Tack! Vad roligt att du gillar bilderna :-D
Ja, det var en riktigt extra fridfull kväll den sommarkvällen jag var och fotade på Gläntan. Bilden med den frusna rörelsen av vätskan i glaset fick jag fota väldigt många bilder innan det blev någon bra ;-) Det som är i är vanligt vatten färgat med röd karamellfärg.
Norrskensbilden gillar jag också då det är allra första gången jag fått fota just Norrsken. Tyvärr befann jag mig inte på någon bättre fotoplats när jag såg fenomenet på himlen, men hoppas det blir bättre nästa gång :-)

Hoppas att du haft en riktigt trevlig nyårsafton och att ditt 2013 blir ett toppenår!
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?