En grym huvudvärk
 
Flikar bara in med ett litet inlägg såhär innan jag går och lägger mig för kvällen.
Hade tänkt ha lite första adventsmys ikväll, men så fick jag en grym huvudvärk istället... Det tog två Ipren att ta död på den; i vanliga fall räcker det alltid med en.
Blev till och med lite illamående ett tag. Dock var det inte migrän. Har aldrig haft det, men är ganska säker på att det inte var det.
Har däremot fortfarande lite känningar av den. Inte direkt huvudvärk, men det är sådär känsligt; att för kraftiga rörelser gör att det bryter ut igen. Jättejobbigt!
 
Nåja, det var bara en liten uppdatering; och därmed nog med klagandet.
Vi hörs!
Era fantastiska kommentarer!
1

IIIRRKKK....
USCH. Vidrigt.
Kunde du jobba idag?
Jag hoppas att du känner dig bättre nu.

Svar: Usch, ja det var ingen rolig kväll igår. Speciellt som jag tänkt ha första adventsmys...
Ja, som tur var så kändes det bättre imorse; så jag kunde jobba idag. Men det var INTE roligt igår, det måste jag säga. Och när man dessutom har en hund som måste få gå ut under kvällen... Det är ju tur det inte varar för evigt ;-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?