Julafton 2012 [ Bildbomb nr.1 ]
 
Här kommer första skörden av bilder från Julafton 2012.
Dagen började med att jag gjorde mig iordning för att sedan gå ut några minuter för att fota lite hur det såg ut utomhus. Kunde knappt ha varit bättre julväder, då det fortfarande var/är fullt med snö (både på marken och på trädgrenarna) och dessutom så snöade det riktigt sådana större, singlande julflingor.
Lite mindre kallt hade det gärna fått vara, då det var drygt 20 minusgrader. Men man kan inte få allt ;-)
Perfekt julväder var det trots allt.
 
Strax före två åkte jag till Hortlax, där vi åt traditionellt julbord. Gott och efterlängtat!
Det är bilderna fram till dess som ni ser i detta inlägg.
 
Fortsättning följer!
Med ungefär 240 bilder från igår måste jag ju gallra rätt hårt, och alla går ju inte in i ett inlägg ;-)
Era fantastiska kommentarer!
Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?