Mina julklappar 2012
 
I sann blogganda bara måååste jag ju även lägga ut en bild på mina julklappar också ;-)
Blev som sagt ett helt berg även i år! TACK alla för julklapparna!
 
♥ Smetfördelare från coolstuff.se (Perfekt!)
♥ Ficklampa och pannlampa att ha i bilen (Praktiskt!)
♥ Långkalsonger samt tre par varmare leggins
♥ Vit lampa
♥ Krister Classons monolog, föreställningen "Bäst före"
♥ Extrabatteri till kameran (UNDERBART att ha två batterier igen!)
♥ Pengar!!! 
♥ Objektivmugg (leverans senare)
♥ Presentkort på "Madame Filurs lilla krypin" (butik med Chabby chic-inredning i Piteå. Min favoritbutik!)
♥ Prydnadsägg/ask
♥ Kupévärmare (ett måste när man har bil och bor här uppe! Så det var VÄLKOMMET!)
♥ Humorbok "Damrummet"
♥ CD-förvaring till solskyddet i bilen (slipper nu lösa skivor/fodral runt om i bilen!)
♥ Presentkort på Bio 3:an och på Hemmakväll
♥ DentaStix till hunden (hans favoriter!)
♥ Två fina Disneyburkar
♥ Stor broderad duk (ej med på bild)
♥ Helårsprenumeration på tidningen Digitalfoto
 
Känner mig verkligen bortskämd efter varenda julafton...
P.S. Om ni undrar över prislappen på DentaStix-förpackningen, så spelar det ingen roll att den sitter där då jag brukar köpa sådana själv då och då. Vet därför precis vad de kostar.  :-)
 
Era fantastiska kommentarer!
1

Vilka fina julklappar du fick!

Svar: Tack :-) Ja, jag är jätteglad över dem alla :-D
Hoppas du haft en jättebra jul!
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Oj, så många julklappar du fick - härligt! :-) Jag behöver också ett extrabatteri till kameran.

Svar: Ja, det var verkligen ett väldigt julklappsberg på julafton ;-) Man känner sig väldigt lätt bortskämd :-)
Ett extrabatteri till kameran är verkligen guld, då man inte behöver vara orolig ifall det ena blir urladdat! Och speciellt om jag skaffar ett batterigrepp även till min nya kamera sedan, då de använder sig av TVÅ batterier... :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

3

Hej Erica
Vilka trevliga klappar du fick! gillar din blogg, fina bilder. Har du fotograferat länge? vad är ditt favoritområde inom foto? Ha en fortsatt trevlig kväll / Sami

Svar: Hej! Och varmt välkommen till min blogg :-D
Vad roligt att du gillar mina bilder :-) Jag köpte min första digitalkamera (kompakt) våren 2005, och min första systemkamera (Canon EOS 400D) i maj 2008. Så man kan säga att jag fotat mer på allvar sedan våren/sommaren 2008.

I Januari 2012 fick jag min hett önskade drömkamera, Canon EOS 5D mark II. Mitt favoritområde inom foto måste jag nog säga är porträtt, även om jag hittills inte haft möjlighet att fota så mycket sådant. Min "specialitet" är nog detaljer och natur.

Ha en toppenlördag och fortsatt helg!
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?