Första November, Torsdag och HELG!!!
Jag vet att Halloween redan varit, men det var den enda redigerade bilden jag har just nu
(som jag inte visat).
 
ÅHHH!!!! TYPISKT!!! TYYYPISKT!!!!!!! TYYYYYYYYPISKT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag vet att jag uttrycker mig väldigt starkt (man ska ju vara försiktig med versaler och utropstecken), men det är verkligen som jag känner just nu!
Skrev nämligen ett rätt så långt inlägg, och när jag klickade på publicera så hade jag loggats ut från mitt bloggkonto, och allting försvann! Blogg.se verkar nämligen ha gjort om något, då man automatiskt loggas ut efter bara en liten stund. Tidigare (efter verktygsbytet) kunde man vara inloggad hur länge som helst, men tydligen inte nu.
Och jag kommer inte ihåg exakt allt jag skrev heller... Så jag får väl försöka igen...
 
November. Första November.
En av årets (enligt mig) absolut tråkigaste månader har precis inletts!
Det är nära till jul, men ändå så pass långt bort som en månad tills man får börja julpynta! Dagarna blir bara mörkare och mörkare, och det är mörkt när man åker till jobbet på morgonen samt mörkt när man åker hem på eftermiddagarna.
Känner mig väldigt glad över att jag åker hem på lunchen för att rasta hunden. Det betyder att jag trots allt får komma ut i lite dagsljus mitt på dagen :-) 
 
Torsdag är det alltså idag. Och torsdag den här veckan betyder HELG för min del!
Då Lördagen är röd dag (Allhelgona) är det halv arbetsdag imorgon (7-11, dag före röd dag). Men då jag hade lite komptid att ta ut blev jag helledig imorgon. Hade i och för sig lite svårt att bestämma mig, då jag trots allt älskar att vara på jobbet fredagar. Men det blev så att jag är ledig hela dagen, och lite sovmorgon låter inte helt fel :-D
 
Blev ändå ett hyfsat lång inlägg den här gången, ursäkta om ni inte ids läsa långa texter. Tror det kan bero på att jag inte bloggat så mycket på sistone, men jag har trots allt saknat det. Och förhoppningsvis får jag snart något att blogga om, men annars så ÄR ju faktiskt julen snart här.
Endast en månad kvar.
Jag och Sir Canon längtar!
 
På återseende mina kära vänner! 
Era fantastiska kommentarer!
1

OJ, det har hänt mig också, av ngn oförklarlig anledning. Blogger brukar ju spara, men det lyckas inte alltid.
SÅ irriterande så man skrivit långt och mkt + har bilder och annat.
Ja, november är inte så kul hemma.
Här har vi Thnaksgiving som en gyllene helg den 22 nov. Sen är det fritt fram för julen.
Ha en fin helg!!

Svar: Ja, riktigt störande är det när man förlorar inlägg man skrivit. Speciellt långa inlägg ;-) Blogg.se har också börjat med att det automatiskt sparas under tiden man skriver, men av någon anledning fungerade det inte den här gången.
Nej, November är inte min favoritmånad. Skulle gärna hoppa från oktober direkt till December! :-D

Härligt att i alla fall ha en högtid i november att se fram emot. Och Thanksgiving verkar vara en sådan mysig högtid!

Hoppas du får en riktig toppenhelg!
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?