Världens sämsta bloggare
Lite bilder från den senaste tiden.
Notera att vi inte har snö just nu, utan första bilden är fotad
för några veckor sedan.
 
Hej på er vänner!
Om jag har någon läsare kvar vid det här laget förståss...
Jag har verkligen varit världens sämsta bloggare den senaste tiden, då mitt senaste inlägg publicerades den 10:e november  -NIO dagar sedan! Kan verka kort tid, men i bloggvärlden är det ett rätt långt blogguppehåll.
Nåja, det är helt enkelt så att jag inte haft så mycket tid och framförallt inspiration till bloggen de senaste dagarna. Kameran har mest fått vila, vilket nödvändigtvis INTE betyder att det inte kliat i fotofingrarna. Har haft lust att fota, men inte haft så mycket att ta bilder på.
Däremot är det ju inte alltför länge nu innan vi går in i julmånaden, och DET betyder fotograferande! Julen är den tid på året då det nästan finns mest saker att fota! Och då fotolusten/inspirationen triggas igång som mest!
 
Under helgen som var nu senast kände jag att jag varit väldigt deppig och negativ på senaste tiden. Skyller på hösten (oktober-november), men nu börjar det vara dags att rycka upp sig... Livet blir egentligen så mycket bättre om man ser positivt på tillvaron; visst håller ni med?
Därför tänkte jag ta den här veckan (till att börja med) för att försöka bli lite mer positiv. I alla fall försöka tänka lite mer positivt. Jag vet att det låter väldigt filosofiskt, men på något sätt är det som om man får lite bättre livskvalitet bara av positivt tänkande...
Era fantastiska kommentarer!
Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?