Additional pictures to Gallery Friday...
 
Hur kunde jag missa det?
Gårdagens tema i Galleri Fredag var "Färgglatt", och jag kom inte på att lägga in bilderna på mina gamla Tvillingböcker... Är det något som är färgglatt så är det just de böckerna! Ja, ni kan ju se själva på bilderna ovan.
Ni får bara ursäkta att böckerna är lite(!) dammiga, men de hade legat nerpackade sedan tonåren, och jag hann fota innan jag torkat av dem ;-)
 
Bokslukaråldern personifierad, det var jag det ;-P  Och det var dessa böcker jag läste. Kunde typ allt om Tvillingarna Wakefield från Sweet Valley, Kalifornien. Skrev egna berättelser om dem. Skrev egna slut på böcker som inte slutade som jag ville ;-P  Drömde om att gå skola i USA...
Glorifierat much...!
I 11-12 årsåldern höll jag verkligen stenkoll på när det kom ut en ny bok i serien, och de hade en permanent plats på önskelistan.
 
Så, det blev ett lite kombinerat Galleri Fredag -och Nostalgiinlägg.
Era fantastiska kommentarer!
1

Själv slukade jag Fem-böckerna av Enid Blyton... Läste dem om och om igen. Mina gamla böcker finns också kvar i lådor på vinden, roligt att ha dem kvar!

Svar: Ja, det är riktigt roligt att ha böckerna kvar och kunna plocka fram dem såhär pass långt i efterhand :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?