And so it was October...
 
...INTE min bästa månad!
Det blir bara mörkare och mörkare hela tiden, löven på träden börjar trilla av och julen är så pass avlägsen ännu. Nej, Oktober hör verkligen inte till mina favoritmånader.
Plus att det känns som att allting för tillfället påminner mig om förra årets resa till Belgien. Anledningen till det är att det var just i Oktober som vi åkte iväg. Vi fick lämna det regniga Sverige för två veckor i ett underbart höstväder! Och i år blir det inget sådant.
Nej, nu känner jag att det blev ett väldigt deppigt inlägg här. Men det må vara hänt. Ska försöka skärpa mig och se så positivt som möjligt på denna månad.
Förra årets utlandsvistelse hade nämligen ytterligare något gott med sig; jag insåg att man inte ska stänga en dörr innan man kollat var den leder... Man vet aldrig vad som väntar härnäst  -kanske kan det vara det man väntar på...
Era fantastiska kommentarer!
1

Nej, inte min bästa månad heller... Men dina bilder är fantastiska!

Svar: Nej, oktober är verkligen ingen drömmånad... ;-)
Tack för bildberömmet :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Ja, helt underbart vackra bilder.
Vilka färger.
Jag älskar den här månaden, men så bor jg ju på ett ställe där hösten är som en dröm också.
Jag älskade inte hösten lika mkt då jag bodde i sve.
Du får komma hit en sväng, Erica!

Svar: TACK! :-D
Ja, jag förstår att man gillar höstmånaderna där hösten verkligen är vacker! Det var som sagt som förra året när jag var till Belgien; då hade jag inget emot hösten, då den var så otroligt vacker där...!

Ja, så fort jag har råd tänker jag åka över till USA (har ju drömt om det i typ över ett decennium nu...) Två av mina syskon (och ett par andra) har tänkt göra en USA-resa runt 2014, och jag är ju inte bara liite avundsjuk! Men men, man vet aldrig vad som händer :-) Det är ju lite andra ställen jag vill åka till än dit de ska (de ska till Vegas och Los Angeles... ;-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?