Hammenviken off season
 
Under min fototur idag blev det ett stopp vid Hammenviken, badplatsen i Öjebyn. Tänkte att det kunde bli rätt bra bilder på just en badplats lite sådär off season... med frost och allt...
Men hade jag inte haft mina vantar hade jag förmodligen fått ge upp betydligt tidigare.
Däremot var jag nog lite väl optimistisk när det kommer till fötterna, då jag tog mina Converse idag. Tygskor var väl inte det mest intelligenta valet i den här kylan!
Men men, de är i alla fall varma nu ;-)
Era fantastiska kommentarer!
1

Underbara bilder! Du är jätteduktig på att fånga stämningar. Vad roligt att jag hittade din blogg (genom fototrissen denna vecka)

Svar: Tack! Vad roligt att du gillar bilderna :-D Ja, tänkte att jag skulle vara med på Fototriss i veckan. Har varit med tidigare, via en annan blogg jag hade. Men det är så länge sedan att jag tänkte att det kunde vara dags igen :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Hösten har visst hunnit lite längre hos er. Fina bilder.

Svar: Tack :-D
Ja, hösten är i sitt slutskede här hos oss, tyvärr. Första snön har till och med hunnit falla här, men som tur var smälte den bort ganska omgående.
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?