Marknadsundersökning; fotoutmaning
 
Tänkte köra en liten "marknadsundersökning"...
Det gäller en av de tristaste månaderna på året  -November. Tänkte att jag kanske skulle försöka göra något roligt med den, i form av bloggen och fotograferandet.
 
Så till min fråga:
 
Är det någon som skulle vara intresserad av att vara med på en fotoutmaning, med ett tema per dag under November månad?
Jag vet att det finns en massa sådana typer av månadsutmaningar, men tänkte att det kunde vara roligt att hitta på en egen. Däremot är det ju trots allt roligare om man är flera personer som är med, så kan man kolla in och få inspiration av varandras bilder.
Era fantastiska kommentarer!
1

November-fotoutmaning låter hur kul som helst, men jag vet inte om jag vågar lova att jag kan lägga upp ett foto varje dag... Beror på vilka teman det är också :-D.

Svar: Vad roligt att det finns intresse för en fotoutmaning :-)
Det gör inget om man inte skulle lägga upp en bild per dag. Lade upp undersökningen mest för att se om det finns intresse av någon mer än mig för en sådan utmaning. Har inte bestämt temana ännu.
Hoppas du får en bra fortsatt vecka!
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Tycker också det låter askul!!
Jag skulle kunna tänka mig att vara med.
Kör på, erica!!

Svar: Vad roligt att du gillar idén :-) Det blir nog att jag kör på en Novemberutmaning, så jag kommer att publicera temana ungefär vid månadsskiftet. :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

3

Låter som en jättebra idé!! Just i november... :)

Svar: Tack! Vad roligt att du gillar idén :-D Jag kommer att lägga upp temana ungefär vid månadsskiftet. Ja, just november tänkte jag kunde vara en bra månad, då det är rätt tråkig i vanliga fall :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?