Dagens Ros går till blogg.se
 
Idag känner jag att jag måste få dela ut Dagens Ros; och den går till blogg.se.
Det är så lätt att klaga när det är något krångel med bloggplattformen att jag tycker det förtjänar att uppmärksammas även när något är bra!
 
För ett par år sedan gjorde jag en speciell blogg jag tänkt använda i ett sommarfotoprojekt. Jag hade tänkt fota olika ställen, aktiviteter och sådant runt om i Piteå och publicera de bilderna på den bloggen.
Men projektet rann ut i sanden, och jag slutade använda bloggen.
Nu, eller den senaste tiden, har jag börjat tänka lite på den bloggen och projektet och kännt att jag skulle ha lust att testa ta upp den igen.
Kruxet var bara att jag glömt bort vilken av mina mailadresser jag använde som inloggning till just den bloggen (ja, jag har typ en hel lista med mailadresser. De används inte, utan det är sådana jag gjort när jag kommit på en ny bloggidé...)
Och man brukar ju alltid kunna skicka efter ett mail om man glömt bort sitt lösenord, men det är lite svårare om det är mailadressen man glömt bort... Svårt att identifiera att det faktiskt är ens blogg.
 
Men innan jag gjorde en ny projektblogg provade jag att skicka en hjälpförfrågan till kundservice på blogg.se.
Och jag fick inte bara snabba svar; de kunde även hitta igen vilken mailadress jag använt till min projektblogg! Så nu har jag äntligen kunnat komma in på den, och kan alltså ta upp projektet igen med samma blogg :-D
 
Av den anledningen måste jag få ge Dagens Ros till kundservice på blogg.se!
Tack för hjälpen och den snabba servicen!
Era fantastiska kommentarer!
1

Åh vilken underbar bild!!!
Jag måste hålla med om att kundtjänst är bra, men som du skrev klagar man ofta på det dåliga mer än tvärt om!

Svar: Tack :-D
Ja, kundtjänst på blogg.se är bra! Dessutom tycker jag att jag fick svar otroligt snabbt, med tanke på hur många som bloggar på blogg.se.

Ja, det positiva förtjänar att berättas om lika mycket som det negativa.
Hoppas du får en bra helg!
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?