Dessert flavoured water
 
Egentligen är jag inte sådär jätteförtjust i just LOKA, men när de kommer ut med dessa tre smaker går det helt enkelt inte ignorera Nicke Nyfiken i mitt huvud...
Samtidigt kan jag inte låta bli att vara aningen skeptisk. Jag menar; vatten med smak av efterrätt? Hur kan det egentligen smaka?
Strawberry ice cream, Chocolate shake och Lemon pie... Hur kommer man på att man ska smaksätta vatten med det? ;-)
 
Det var verkligen en lustig känsla att smaka på dem allihopa. Jag har fortfarande inte riktigt bestämt mig för om jag tycker om dem eller inte.
De var... annorlunda.
Bara det att de verkligen "luktar efterrätt"...
Sedan blir smaklökarna verkligen fundersamma...
Jordgubbsglass -i vattenform...
Chokladmilkshake -i vattenform...
Den enda av smakerna jag faktiskt kan säga på en gång att jag inte kommer att köpa igen är "lemon pie". Eftersmaken gick väl an, men smaken direkt när man fått vattnet i munnen... tyckte att det nästan smakade som flytande penicillin, medicinen man åt när man var liten. Jag har alltid fått kväljningar, bokstavligt talat, av den smaken. Men som sagt; då behöver jag ju inte köpa den någon mer gång :-)
 
Men de andra två... väldigt intressant var det att smaka dem i alla fall :-)
Vatten med dessertsmak... tja, varför inte ;-)
Era fantastiska kommentarer!
1

Nej tack, jag tar helst vanligt kranvatten! :-)
Förresten har du inte några trä-bilder tills idag?

Svar: Ja, vanligt kranvatten är så många gånger godare än LOKA. Men kunde inte motstå nyfikenheten när jag såg dessa udda smaker ;-)
Nej, har tyvärr inga träbilder ännu. Håller på att fundera som bäst på dagens tema, då jag inte har något bra trämotiv att fota i närheten :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Mineralvatten med naturlig citrus är det enda med smaktillsats som inte ger mig kväljningar.
Hemmabubblat kranvatten är bäst!

Svar: Ja, jag är egentligen inte heller sådär jätteförtjust i LOKA. Men när jag såg dessa minst sagt udda smaker så tog Nicke Nyfiken över ;-)
Ha en jättebra helg!
P I X E L I E - Erica Pettersson

3

Tycker alla tre smaker låter egendomliga och värst låter nog chokladen.
Nej, tror inte jag skulle vilja ha den. Jordgubb kanske...
KUL att du testar iallafall :-)
Ha en fin fredag!

Svar: Ja, jag var inte så lite skeptisk när jag såg dessa smaker på olika bloggar. Men Nicke Nyfiken i mig kunde inte låta bli att köpa hem dem själv för att smaka. Tror inte det är något jag kommer att köpa hem i framtiden (inte ens choklad och jordgubbe), men då har jag i alla fall smakat och behöver inte fundera mer på det :-D
Ha en fin fredag och en toppenhelg!
P I X E L I E - Erica Pettersson

Ida
4

Jag tycker också lemon pie smakade medicin typ, men de andra gillade jag verkligen!

Svar: Ja, den var inte god! De andra tycker jag var väldigt speciella... kan inte riktigt bestämma mig för om jag gillar dem eller inte ;-) Så det blir nog trots allt inte något jag kommer att köpa fler gånger.
P I X E L I E - Erica Pettersson

5

haha jag är också sjukt skeptiskt till smakerna. har tyvärr inte smakat dom än :P låter bara så himla fel som du skrev vatten med smak av desserter :P

följ mig gärna på bloglovin så följer jag dig :D

Svar: Ja, jag var verkligen skeptisk till dessa smaker. Och jag vet fortfarande inte riktigt om jag gillar dem eller inte. Det känns mest så "fel konsistens för fel smak"...
Tyvärr gör jag inga bloglovin´byten. Gjorde det tidigare, men jag fick till slut en sådan ohanterbar lista på bloglovin´. Men gillar du min blogg får du gärna följa den :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?