Min designhistoria: P i X E L I E´s designer

Lade ju upp mina tidigare designer från mina tidigare bloggar förut, och på begäran lägger jag här upp de designer jag haft på denna blogg också.
Då jag bara bloggat här sedan juli förra året så är jag bara inne på min tredje design (vilken jag, som ni ser, också inkluderat i inlägget).
Blev väldigt förvånad när jag gick tillbaka och uppmärksammade att jag faktiskt haft samma design i ett halvår... från juli till riktigt början av januari. DET är väldigt ovanligt för att vara jag ;-)
 
Sedan hade jag (de två mittenbilderna) samma design med bara headerbilden utbytt.
Och nu den här rosa.
Designen på bild nr.2 hade jag tydligen glömt printscreena när den låg uppe på bloggen, så bilden kommer från en av mina testbloggar (om ni undrar angående inläggen på den bilden).
Era fantastiska kommentarer!
Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?