My second drivers license
 
Efter det här lovar jag att ni ska slippa blogginlägg om det här med mitt körkort. Men tänkte att i och med att jag skrivit så mycket om den här förnyelsen så måste jag ju liksom lägga in en avslutande bild på hur det nya blev ;-)
 
Måste säga att de nya körkorten är fulare än vad jag trodde... Känns som att t.ex. bilden kunde vara lite större, och att det kunde vara bättre "utspritt" över hela kortet (som på det förra).
Men men, det är väl en vanesak, antar jag.
Dessutom borde jag ta mig i kragen och inte klaga så otroligt!
Era fantastiska kommentarer!
1

- ja man har nationellaprov i no,so,franska (2.a språkvalet), engelska, svenska, matte!

Svar: Oj! Det var mycket! Jag som tyckte det var jobbigt med nationella prov i basämnena (svenska, engelska, matte) !
Och till och med i språkvalet..! Då kan jag verkligen förstå att man nu för tiden tycker det är skönt när nationella proven är över! Oj, vad jag känner mig gammal helt plötsligt ;-) Även om det "bara" är 13 år sedan jag gick ut 9:an...
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?