Päronglasskex och persikojuice
 
Som ni vet vid det här laget har jag en Nicke Nyfiken ständigt inom mig. Blir alltid så nyfiken när jag ser att det kommit ut någonting nytt, och idag hittade jag dessa nyheter på Kvantum.
Singoalla Päronglass och Bravo apelsin&persika.
 
Juicen var riktig god och det kan hända att den får följa med hem någon mer gång. Vi får se, då jag trots allt är väldigt fäst vid vanlig apelsinjuice. Men som sagt; inga fel på denna nyhet. Och den var i alla fall betydligt godare än när jag smakade "Päron och hallon" (den tycker jag smakade typ flytande hallonkräm, och även om jag gillar det så vill jag inte ha det i flytande form).
 
Fyllningen i kexen tycker jag faktiskt smakade som päronglass. Blev positivt överraskad, faktiskt.
Det är inte något jag kommer att välja i framtiden, men jag tror de har väldigt bra potential att vara ett bra sommarkex.
Era fantastiska kommentarer!
1

Svar: Vad kul att du hittade in på min blogg! :D

Din blogg är väldigt fin, måste jag säga, och jag blev också sugen på att prova den där juicen! :)

Svar: Tack för bloggberöm :-D
Ja, juicen var riktigt god. Tycker även jag, även om jag som sagt är mest fäst vid vanlig apelsinjuice.
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Tack snälla! :) Din blogg är superfin den med! :)
Allt bra med dig?

Svar: Tack :-D
Ja, det är bara fint! Har bara lite svårt att sova just inatt, därför sitter jag och kommenterar bloggar mitt i natten ;-)

Ha det bra!
P I X E L I E - Erica Pettersson

3

SV: Tack vad roligt o höra! :D

4

SKOJAR DU? Finns det singoalla med päronsmak? Måste testas om jag lyckas stöta på dom :D

Svar: Ja, jag hittade den när jag var på ICA Kvantum här i Piteå igår. Blev nyfiken på den, och den var riktigt god faktiskt :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

5

sv; tack så mycket! om du gillar vad du ser på min blogg så följ mig gärna på bloglovin!

Ja det är en cavalier!:)

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?