Pre-friday and some completely random pictures
 
Idag har varit en helt vanlig Nyfredag, aka torsdag. Detta betyder att jag egentligen inte har någonting att skriva om just nu. Men ett par nya bilder har jag i alla fall lyckats producera. Inte de allra mest intressanta kanske, men de är i alla fall dagsfärska ;-P
Era fantastiska kommentarer!
1

Du har gjort om bloggen lite ser jag, fin bild på dig!

Svar: Tack! Ja, jag är väldigt ombytlig när det gäller min design. Men det kan också ha att göra lite grann med att det ibland kliar extra mycket i designfingrarna, och jag gör inte designbeställningar längre :-)
Hoppas du får en bra helg!
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

En fråga: Jag har lagt upp en widget i mitt Galleri Fredag-inlägg idag. Runt själva widgeten blir det två tomma fyrkanter, jag vet inte varför jag får det så...? Jag har klistrat in koden som jag fick från simply linked, den ser ut som:

Svar: Jag var in på din blogg och kollade hur det såg ut. Tyvärr vet jag inte vad det kan vara som gör att det blev så. Jag är tyvärr inte så insatt i länkwidgetsarna annat än att klistra in själva koden där man vill ha den.
P I X E L I E - Erica Pettersson

3

Fin blogg! Kika gärna in på min fotoblogg!
http://sabinastroberg.blogg.se/

Svar: Tack! Ja, jag kommer och kikar in på din blogg :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

M
4

Smaskiga godisbilder :)

Svar: Tack :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?