Provar lyckan i en fototävling!
 
Jag tänkte prova lyckan med den här bilden igen i en fototävling.
Det är Emma (emmafoto.se) som, i samarbete med Kamda.se håller i en fototävling där man kan vinna en värdecheck på 200kr hos just Kamda. 
Jag gick in på sidan för att kolla runt lite på utbudet, och hittade ganska omgående vad jag utan tvekan kommer att köpa om jag vinner... detta regnskydd till kameran!  Jag kan inte komma på något mer PERFEKT! 
Med ett sådant på kameran finns det inget väder som skulle kunna stoppa mig för att gå ut att fota i! Det låter verkligen helt underbart!!
 
Temat för tävlingen är Din favoritbild och det var därför som jag valde just denna :-)
Vill ni läsa mer om tävlingen kan ni klicka här för att komma dit.
Era fantastiska kommentarer!
1

Vilken härlig bild! :) Hoppas det går bra i tävlingen!

Svar: Tack :-D Tyvärr gick jag inte till final i tävlingen.
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?