Bye bye "PixelieMedia"-portfolion
 
Som ni vet öppnade jag en ny blogg här på mitt bloggkonto tidigare i år, då tanken mest var att jag skulle passa på att använda det namnet jag ville så att det inte skulle vara upptaget i framtiden.
Men bloggen tänkte jag ju eventuellt använda som en typ av "hemsida" när jag någon gång i framtiden (förhoppningsvis) startar ett företag.
Men då det inte finns möjlighet att starta något sådant ännu så har den bloggen mest blivit liggande och oanvänd på mitt bloggkonto (efter att jag testat koda den lite mer "hemsideliknande" istället för bloggliknande.
 
Det har varit mer som en ren portfolio, även om jag inte hunnit lägga in särskilt mycket bilder.
 
Men nu har jag, av olika anledningar, upptäckt att jag inte kommer att kunna inneha någon "hemsida"/portfolio förrän den dagen det är dags att starta ett företag.
Därför säger jag nu Hej då till den här sidan; pixeliemedia.blogg.se.
Det känns alltid tråkigt att radera en blogg, men å andra sidan använde jag ju inte just denna ännu. Och den drog ingen internettrafik. Sedan i januari har den haft 2-3 dagar med 5-12 besökare. Annars har statistiken stått på 1 besökare (jag, när jag varit in på den).
Och då jag inte tagit betalt för de fotograferingar jag gjort hittills så går det ju faktiskt bra att vänta med denna sida.
 
Så från och med nu kommer det att vara bloggen som är min länk till att visa upp mina bilder. Den får fungera som min portfolio tills jag kommit till den punkten att jag startar ett eget företag. Jag hoppas så mycket att den dagen kommer så småningom :-D
Era fantastiska kommentarer!
1

mysig blogg!

Svar: Tack :-D Välkommen hit, och varmt välkommen tillbaka :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

Josefin
2

Hej Erikca varför kan du inte starta ett företag nu? Jag tycker dina natur och porträtt bilder är jättefina!

Svar: Tack för berömmet angående mina bilder :-D Vad roligt att du gillar dem!
Jag skulle gärna vilja starta företag redan nu, men har tyvärr inte möjligheten. Vill inte gå ut med alla detaljer såhär på min blogg, men det handlar mestadels om pengar. Visste jag att jag skulle få tillräckligt med uppdrag för att kunna försörja mig på det så skulle jag starta ett företag nu, men jag har inte nått ut till så många ännu.

Och har jag ett företag på "sidan om" just nu så får jag inga pengar från annat håll, vilket gör att jag inte klarar mig.

Men någon gång i framtiden blir det av :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?