En ny månad gör entre
 
Jaha, och så var det första Augusti. Snart höst.
Men jag brukar trösta mig med att augusti trots allt faktiskt räknas som en sommarmånad!
Tidigare i livet gav Augusti alltid ångestkänslor; då det var månaden då skolan började om efter sommarlovet (runt den 20:e, beroende på vilket datum som var måndagen). Nästan alla skolår, utom gymnasiet. Visst kändes det jobbigt att börja gå upp på mornarna och åka till skolan efter ett långt sommarlov; men under mina tre gymnasieår hade jag aldrig den där ångesten över att lovet var slut.
Minns att det kändes som en befrielse att känna så, speciellt efter tre år på högstadiet...
 
Nåja, jag hade inte tänkt skriva om skolan nu.
Jag hade mest bara tänkt kika in och blogga om att vi gått in i en ny månad ;-)
 
Hoppas ni får en jättefin nyfredag aka torsdag allihopa!
Era fantastiska kommentarer!
1

Visst är augusti en sommarmånad. Hos mig är det årets varmaste månad.
Hemma är den ju ofta också väldigt fin.
Ja, skolstart ja. Det är ju ett hösttecken, men sommaren består.
FATTAR ju inte vart denna sommar tagit vägen...

Svar: Ja, den här månaden är ju trots allt också en sommarmånad, så sommaren är inte slut än :-)
Håller med om att årets sommar verkligen bara försvunnit... tiden har gått SNABBT !!

Hoppas ni får en fin fortsatt sommar med alla de aktiviteter ni har inplanerat!
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Vi är så nyfikna, du har inte en smygtitt snart? :)

Svar: De första 200 bilderna är på väg nu :-) Skickar dem högupplösta på en gång, så jag skickar via sidan Sprend :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?