Stort bloggsug och ingenting att blogga om...
Ursäkta för ett bildlöst och tråkigt inlägg.
 
Jag har verkligen världens bloggsug just nu, men absolut ingenting att blogga om! Och idag är det grått och regnigt, så jag känner inte direkt för att ta ut kameran. Det känns väldigt höstlikt och jag har kännt mig trött hela dagen (just på grund av vädret).
Men det känns så frustrerande att inte ha någonting att blogga om, och att inte ha några nytagna bilder att visa för tillfället.
Hoppas ni hänger med ändå, för jag lovar att jag kommer tillbaka med full kraft sedan.
Det komer nya inlägg.
Det kommer nya bilder.
Det lovar jag.
 
Vad pysslar ni med en dag som denna?
Hoppas att ni har bättre väder än vad vi har idag. Däremot ska vi väl inte klaga, antar jag. Igår var det en perfekt sommardag här i Piteå och kvällen spenderades en stund på stranden och avslutades sedan med att bränna lite bensin genom att åka runt och titta lite på hus och utforska lite småvägar här omkring (en av mina favoritsysselsättningar, och jag är INTE ironisk) :-D
Era fantastiska kommentarer!
1

Du får göra som jag har gjort i mitt senaste inlägg, om fyra instagrambilder; låna en idé från någon annan! Länka såklart. Ha en fin dag!

Svar: Tack för tipset! Det var en jättebra idé :-D
Hoppas du haft en bra dag och får en fin kväll!
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Jag har varit på skolan och pluggat med mina 3 studiekamrater idag. Jag gillar också att titta på hus och köra runt på småvägar. Svensbyn är fint. :)

Svar: Ja, det är verkligen roligt att ibland bara "söndagsköra" lite grann och titta på hus. Vi avverkade typ varenda liten småväg i Munksund, Klubbgärdet, Skuthamn, Pitholm och Djupviken ;-)

Ha det fint!
P I X E L I E - Erica Pettersson

3

Hej. om du vill ha en utmaning får du gärna komma och fota lillan igen :) Nu går hon :)

Svar: Det skulle vara jätteroligt :-D
Om ni har vägarna förbi Piteå här framöver någon gång skulle vi kunna styra upp en fotografering :-) I vanliga fall brukar jag kunna ta mig en bit för t.ex. fotograferingar; men just den här månaden har jag tyvärr inte riktigt samma möjlighet. Men det kanske går bra här i Piteå? Hur ser det ut för er?
P I X E L I E - Erica Pettersson

4

Åh nej, jag har samma problem. Känner att jag vill blogga men vad ska man blogga.. usch detta är inte kul alls :/

Svar: Så sant! Det är riktigt frustrerande att verkligen vilja blogga, men inte ha inspirationen! Man vill ju helst också ha i alla fall en viss kvalitet på inläggen och inte publicera precis vad som helst bara för att :-)
Men det kommer nog inom sinom tid ;-) Hoppas jag. Som tur är vet jag ju att det här med bloggande trots allt brukar gå i vågor ;-)

Ha det fint!
P I X E L I E - Erica Pettersson

Linda
5

Niklas jobbar mycket i piteå nu så det borde funka :)

Svar: Vad roligt :-)
Förutom den 19:e så har jag ingenting inplanerat just nu, så för mig passar det i princip när som helst. När skulle det passa för er?
P I X E L I E - Erica Pettersson

Linda
6

när som helst nästa vecka funkar :) men jag kan smsa då jag vet närmare :)

Svar: Det låter fint :-) Vi hörs!
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?