Blogg.se; layout 2008...
 
Apropå ingenting... jag hade inte så mycket för mig, så jag gick in i mitt bloggarkiv och hamnade på min första blogg.se-blogg. I April 2008 (ungefär en månad efter att jag bytt från blogspot till blogg.se).
Jag hade tydligen precis lärt mig det här med att man kan göra printscreens av datorskärmen... ;-P
Och titta vad jag hittade!
Blogg.se´s första(?) layout. Eller i alla fall den de hade år 2008!
Nästan inga funktioner, om man jämför med hur det utvecklats och ser ut idag. Minns ni detta utseende?
 
Och kolla in webbläsaren!
Operativsystemet (heter det så?) Windows XP! Och ett Internet explorer som ser ut att vara hämtat från 90-talet ;-P
 
Tänk vilken utvecklingsresa blogg.se gjort ändå, från 2008 till 2013!
 
År 2008 var jag för övrigt endast 24år gammal, och tyckte jag var gammal... Och nu säger jag: Åh, snälla! Ta mig tillbaka dit! 
Era fantastiska kommentarer!
1

Ojj vilken skillnad om man jämför med hur det ser ut idag!

Svar: Ja, visst har blogg.se verkligen utvecklats sedan 2008! Jag tycker det var riktigt roligt att bli påmind om hur det såg ut då; när bloggportalen knappt hade några funktioner (annat än att man kunde skriva blogginlägg, och självklart redigera i designmallarna) :-)
Ha ett riktigt Gott Nytt År!
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?