En jul för 25 år sedan...
 
Tänk att detta är 25år sedan! 
Julen 1988
Jag till höger  - 4 år gammal.
 
Era fantastiska kommentarer!
1

VAD gulligt!!
Du är alltså storasyster i familjen. Precis som jag :-)

Svar: Tack :-) Syskonmatchning personifierat ;-)
Ja, jag är äldst. Det är ganska exakt 1½ år mellan alla oss tre på bilden. Och två år senare (1990) blev syskonskaran komplett som den ser ut idag, då yngsta syster föddes.
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Åh, älskar att kolla på gamla kort!
Svar: Härligt jobbat! Jo den funkar ju faktiskt :D

Svar: Ja, det är verkligen roligt :-D Speciellt när man är så nostalgisk som jag ;-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?