Julafton 2013
 
Kom på att jag inte visat några bilder från julaftonen, men jag har i och för sig knappt bloggat alls efter julhelgen.
Tyvärr blev det inte att ta så mycket bilder på julafton, trots att kameran fick hänga med. Har inget bra svar på varför, men det blev helt enkelt så det här året. Dessutom är en del av dem personbilder, vilket jag inte kan visa här i bloggen. Ingen i familjen/släkten tycker om att befinna sig framför kameran, så jag skulle gissa att ingen heller vill att jag lägger ut de bilderna ;-)
Och de detaljbilder som blev fotade blev väl egentligen inte så mycket att hurra för heller. Mest bara lite halvhjärtat fotande. Tyvärr, som sagt.
 
Men men; några stycken bjuder jag i alla fall på ;-)
Era fantastiska kommentarer!
1

Men guuuud så många vackra bilden :D !!!
Kan du tänka dig att coacha lite ;) Jag älskar att fota,allra helst mitt lilla pyre här hemma men jag får inte till ljuset :-O :/
Ska bli kul att följa dig :)

Svar: Tack! Vad glad jag blir över dina ord :-D
Ja, ljuset är verkligen a och o när man fotar, och ändå är det vad som är svårast att få till. På min förra blogg hade jag en kategori jag kallade Fotoskolan, vilken rann ut i sanden efter ett tag. Men jag hade tänkt "damma av" just den kategorin och köra den med nystart i den här bloggen nu under 2014. Så häng gärna kvar här :-D

Vad roligt att du vill följa min blogg! Du är riktigt varmt välkommen hit, och varmt välkommen tillbaka :-D

Hoppas du får ett riktigt Gott Nytt År!
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?