Liies bloggutmaning365; Tema och Frågor, vecka 1
Nu närmar det sig. Imorgon börjar 2014 års Bloggutmaning365, skapad av Liie.se och första som första veckans tema har hon valt 2013/2014.

VECKA 1 - 2013 / 2014
001. Hur tror du den här 365dagarsutmaningen kommer gå för dig?
002. Ser du ett nytt år som en chans att börja om eller är det bara som vilken tid på året som helst?
003. Länka till ett inlägg du skrivit från 2013 som du tycker borde läsas igen
004. Hiss&Diss - 2013
005. 5 saker du vill göra under 2014
Texten, temat och frågorna, har jag kopierat från Liie.se´s blogg. Hoppas det är okej :-)

Jag tycker i alla fall att det ska bli riktigt roligt att klura på temana och frågorna till denna utmaning, och jag ser fram emot morgondagen. Då kommer mitt första bidrag till Bloggutmaning365 upp på bloggen :-D
Era fantastiska kommentarer!
Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?