Tresiffrigt antal följare!
 
Jag vet att sådana här småinlägg mest är onödiga (ungefär som att endast skriva "Nu ska jag äta", "Bloggar senare" o.s.v.) men jag kan inte låta bli.
Det var verkligen ROLIGT att logga in på bloggen idag, och mötas av detta... jag har kommit upp i 100 följare!
Tresiffrigt! Jag har bloggat sedan 2007, alltså drygt 6 år, men aldrig kommit upp i ett tresiffrigt antal följare...
 
För er som snabbt kom upp i några hundra och ni som har fyrsiffrigt (långt över 1000 följare) kanske det låter väldigt lite. Det kanske är vad en del kom upp i under bloggens första vecka/månad.
Men för mig är det stort! Och ni är så varmt välkomna allihopa som klickar er in på den här bloggen! 
Det skulle vara så roligt om ni stannar :-D 
 
Skickar över en stor cyberkram till alla mina kära läsare/besökare och önskar er ett riktigt Gott Nytt År!
 
Era fantastiska kommentarer!
1

Grattis :) Jag skulle aldrig kunna drömma om att få så många läsare.

Svar: Tack :-) Ja, det känns jätteroligt! Som sagt har jag aldrig kommit upp i tresiffrigt tidigare, och trodde inte att jag skulle göra det heller ;-)
Lycka till med din blogg, och hoppas du får ett riktigt BRA 2014! :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?