Fettisdag 2013
Två helt orelevanta bilder, i brist på annat.
Bild 1 - Nicke Nyfiken kan inte låta bli att prova nya smaker ;-)
Bild 2 - Bild från igår. Ett frostklätt träd med en del av min gamla högstadieskola (Hortlax skola) i bakgrunden.
Bild 3 - Nästan samma, men en del av Hortlax badhus/gympahallen i bakgrunden.
 
FetTisdag var det idag.
Och jag har egentligen ingenting att skriva om just nu, men ville ändå flika in med en liten hälsning (så ni inte tror jag dör här mellan varven ;-P)
Era fantastiska kommentarer!
1

Drömkrisp - var den god? Ser god ut i alla fall! :-)

Svar: Ja, jag tyckte den var jättegod! Skulle nog beskriva den som Marabou Gräddnougat, men med crisp i (och Gräddnougat är min favorit) :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Undrar också om den var god?
Vad mkt ny choklad marabou kommer ut med hela tiden. MUMS!

Svar: Ja, jag tycker den var riktigt god :-D Som jag svarat på kommentaren ovan så tycker jag den var väldigt lik Marabou Gräddnougat (min favorit), men med crisp i!
Ja, de senaste åren har det verkligen sprutat ut nyheter och nya smaker på allt som har med sötsaker att göra! INTE bra då jag är Nicke Nyfiken på sådant som är nytt ;-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

3

Mmm....vad gott det ser ut! Och jag njuter av dina vackra vinterbilder. Det ser ut just så som det ska se ut. Här är det grått och snön är kvar men är på väg att smälta undan.

Skulle vilja ha en drömkrisp!!

Ha en fin helg

Lotta

Svar: Den var verkligen riktigt god :-D Smakade ungefär som Marabou Gräddnougat, men med crisp i.
Tack! Vad roligt att du gillade vinterbilderna :-) Vad tråkigt med gråväder. Det har det varit här hos oss idag också. Men den riktiga vintern lär komma tillbaka snart, då det ju bara är februari än. Även nästa månad (mars) är ju vinter, och även April... ÖNSKAR verkligen att vintern var några månader kortare!

Hoppas du får en fortsatt trevlig helg!
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?