Every accomplishment begins with the decision to try
 
Båda syskonen Canon fick följa med på fototur idag.
Storebror Canon EOS 5D mark II och lillebror Canon EOS 400D.
Era fantastiska kommentarer!
1

Fantastiskt vackert!!

Har du fotat med båda två? Blir så nyfiken....jag är ju helt såld på Mark ll (som jag ännu bara kan drömma om)

Såg alla fina fototips du lämnade hos Annika. Du är så duktig!!

Ha en fin söndag
Lotta

Svar: Tack! Ja, det var verkligen vackert igår med all frost på träden. Idag har det nästan försvunnit, så det var perfekt att jag kom mig iväg igår.
Ja, båda kamerorna fick följa med. Bland annat för att fota en jämförelsebild, så det kommer snart upp ett jämförelseinlägg mellan kamerorna här på bloggen.
Ja, 5D mark II:an är verkligen Drömkameran med stort D! Amazing!

Tack för beröm :-) Ja, jag försökte skriva lite konstruktiv feedback. Professionella fotografer skulle säkert ha en del att anmärka på mina kommentarer, men det är så roligt om de ändå kan vara till någon hjälp för någon annan :-)

Hoppas att du haft en jättebra helg och att du får en fortsatt bra söndag!
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

fina bilder

3

fina bilder

Svar: Tack :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

4

Vackra vinterbilder!

Svar: Tack :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

5

Vad fint med det visa på ledningarna. :)

Svar: Tack :-) Ja, det var verkligen vackert ute den dagen, och att det till och med var frost på ledningarna var som pricken över i.
P I X E L I E - Erica Pettersson

6

VITA menar jag ju såklart. :)

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?