Hemmakväll
 
När jag gick ut med hunden för kvällsrastning passade jag även på att åka förbi Hemmakväll, då jag fick ett starkt sug efter att hyra film. Egentligen kände jag mest för att gå på bio, men det gick verkligen ingen bra film just nu!
Däremot vet jag ju att jag redan sett Hungergames tidigare, men å andra sidan börjar det vara ett tag sedan... det var i våras när den gick på bio, så det gör inget att se den igen ;-)
 
Jag brukar alltid ha så svårt att hitta filmer när jag ska hyra. Dessutom är det ju alltid bättre att hyra tre än en på Hemmakväll. När man hyr en film måste man ju lämna tillbaka den dagen efter, men tre filmer får man behålla i en vecka :-)
 
Nej, nogsvamlat! Nu ska jag gå ner och dra ur motorvärmaren (hade lovat att vara chaufför ikväll, men det löste sig på annat håll) och sedan blir det att inta en bekväm soffposition för resten av kvällen. I och för sig är det inte så mycket kvar av den, men det är ju trots allt lördag ;-)
Era fantastiska kommentarer!
1

Allt bra?:)

Svar: Det är bara fint :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?