If money wasn´t a problem...
 
Hade inget speciellt för mig nu ikväll, så jag har roat mig med att kolla lite grann på möbler som jag vill ha. Inte för att jag har råd att byta ut mitt möblemang just nu, but it´s free to dream!
Möbelbilderna är hämtade från hemsidorna till butikerna Antnäs möbler samt Jysk. Bilderna på klockan, kuddarna samt väggorden hittade jag när jag googlade tidigare, så jag minns tyvärr inte vilka sidor de kommer från.
 
Jag skulle alltså inte ha någonting emot att möblera min bostad med sakerna på detta kollage! Finns naturligtvis fler saker också, men det går ju inte att ta med allt.
Och matsalsgruppen står överst på önskelistan! När det gäller övriga möbler har jag inte riktigt kunnat välja tidigare. Har velat lite mellan olika soffor, t.ex.
Men just DE stolarna bara måste jag ha någon gång! Den matsalsmöbeln har varit samma på önskelistan hela tiden!
 
Mitt favoritordspråk, If you can dream it, you can do it, måste ju liksom också få finnas med någonstans i mitt hem i framtiden... Och eventuellt också det jag hittade nyss... When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have thousand reasons to smile! 
 
Förut hade jag faktiskt aldrig trott att jag skulle vilja ha en divansoffa, och nu är det mest sådana jag kollar på (även om ett köp som sagt inte är aktuellt just nu).
 
Brickorna längst ner på bilden var jag ju helt enkelt tvungen att ta med också! Hittade dem på den här sidan nu ikväll, och det är nästan så att jag bara MÅSTE ha de två längst till höger!
Brickor med ord på Pitemålet... Femkloe gaffla (=händerna/fingrarna) och Remidjen (=Bestick)  :-D
 
Nu väntar jag bara på den där storvinsten ;-)
Era fantastiska kommentarer!
Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?