Jag gjorde det igen
 
Snacka om att jag är extra kvällstrött nu för tiden! Precis som igår somnade jag någonstans mellan halv sju och kvart i sju nu ikväll. Vaknade strax efter tio, och gör jag inte det av mig själv så väcker voffsi mig så att han får äta kvällsmat samt gå ut en sista gång. 
Är fortfarande trött, så jag ska strax gå tillbaka till kudden och täcket.
Det jobbigaste är att jag ÄNDÅ kommer vara som en död sill imorgon när jag ska kliva upp!
Är det inte taskigt gjort av naturen och ge en person både morgontrötthet och kvällströtthet!?! Jag skulle faktiskt med glädje ta kvällströtthet om jag fick vara morgonpigg!
 
Nåja; med dessa ord säger jag härmed God natt till er alla!
På återseende!
Era fantastiska kommentarer!
1

Inget kul, Erica!! Inte alls. Precis, antingen morgontrött eller kvällstrött.
Men fina bilder har du. Mössan du visade på Insta tycker jag var så fin!
Imorrn kommer jag att lägga en vinterbildbomb på bloggen. DU får gärna tycka till med goda råd då. DU som är så otroligt duktig!!!
Sov så gott!!!!

Svar: Ja, antingen morgontrött eller kvällstrött! Att vara både och är väldigt frustrerande!
Tack för bildberömmet! Och vad roligt att du gillade mössan. Vi får se hur den blir i slutändan, då jag inte gått efter något mönster, utan hittat på själv allteftersom ;-)

Såg att ni fått snö hos er idag! Blev så glad för din skull :-D Hoppas ni får behålla den ett tag i alla fall :-) Jag kommer absolut kika in på din blogg imorgon! Ser fram emot din vinterbildbomb :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?