Ny kategori - In the spotlight
 
 
Första inlägget år 2013.
Min bloggning har ju varit lite sisådär det senaste året, eller egentligen de senaste två åren...
Därför satte jag mig ner igår och försökte dra upp lite planer för bloggen. Försökte komma på ett bra sätt att faktiskt komma igång med att blogga mer regelbundet, och förhoppningsvis lite roligare.
 
Däremot förväntar jag mig inte av er att ni ska tro att detta kommer att hålla i sig. Är medveten om att jag har sagt såhär tidigare, men att det runnit ut i sanden. Därför ska jag nog inte LOVA något, utan kan bara säga att jag verkligen ska göra mitt allra bästa den här gången.
Antagligen är det lite i första-januari-anda, men jag känner mig väldigt positiv just nu.
 
En sak som jag tänkte införa på bloggen är en ny kategori; som jag kallat "In the spotlight". Det kommer att vara typ Veckans blogg, där jag väljer ut en blogg som kommer att få en bildlänk i min sidomeny under en veckas tid.
Jag har gjort en ny design inför 2013 som snart kommer upp på bloggen, och där finns den rutan med.
 
Så håll utkik :-)
Era fantastiska kommentarer!
Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?