Nyhet från Marabou

Bloggsjukan.
Det är vad jag brukar kalla grejen med att man bara måååste ta bilder på allting onödigt för att lägga ut på bloggen ;-) I brist på annan inspiration blir detta just ett sådant inlägg ;-)
 
Nicke Nyfiken som man är kunde jag ju inte låta bli att köpa hem en förpackning av den Marabou-nyhet jag hittade på Kvantum idag.
Tyvärr visade det sig att det inte var någon direkt smaksensation. Ett torrt litet kex med en gnutta choklad i form av en stjärna högst upp. Men det kanske är lite mer av ett barnkex?
Era fantastiska kommentarer!
1

MMMM....den är säkert såååå god. MUMS!!
Gillar bloggsjukan.
Har mailat dig!!

Svar: Ja, de var goda. Men tyvärr lite "menlösa/intetsägande".
Ja, trots att bloggsjukan förmodligen är irriterande för omgivningen så är den riktigt trevlig :-D Har läst ditt mail och är på gång att svara :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?