På bättringsvägen
 
Trodde jag skulle kunna vara tillbaka på jobbet idag.
Hade sett fram emot det.
Men så blev den där envisa febern högre igen :-(
Det har verkligen varit mer envist den här gången än de senaste gångerna!
Men NU är jag i alla fall på bättringvägen, och imorgon blir det mest troligt jobb igen! Vill ju förlora så få dagar som möjligt såhär en månad innan jag slutar.
 
Men snacka om att tiden går störande långsamt när man ligger hemma i feber! Jag kan ha vaknat till och varit övertygad om att klockan varit typ 21:00, och i själva verket var hon typ 14:00...
 
Nåja, snart återgår allting till det normala.
På återseende kära vänner!
 
 
Update: Det är förresten första eftermiddagen den här veckan som jag inte haft ont i hela kroppen, och ont i benen när jag varit uppe och gått! När jag har feber får jag alltid ont i hela kroppen, men som sagt så har det känts som vanligt den här eftermiddagen :-D
Era fantastiska kommentarer!
1

Väldigt fin blogg du har.
Kika gärna in hos mig :)

Svar: Tack! Och välkommen hit :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Krya på dig!

Svar: Tack :-D Är betydligt bättre idag, så det fick bli första arbetsdagen efter febern idag. Ganska skönt att mjukstarta med fredag ;-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?