Releasedatum Catching Fire (Hunger games II)
 
Jag går inte ofta på bio. Skulle vilja gå oftare, men det blir helt enkelt inte av då det sällan går något jag absolut vill se.
Förra året, alltså 2012, var jag ändå på bio två gånger. I April (?) såg jag Hunger games, då jag läst så mycket om den samt läst boken. Och i November gick jag faktiskt och såg Breaking dawn II.
 
Idag blev jag sugen på att gå på bio igen, men som vanligt går det ingenting jag riktigt känner för att se. Kom därför på att jag skulle leta reda på när Catching Fire (aka Hunger games II) har premiär.
Tyvärr visar det sig att den inte kommer upp på biograferna förrän i NOVEMBER! Alltså nästan ett år från nu!
20:e november för att vara exakt, enligt IMDB.
 
Däremot blev jag väldigt brydd över releasedatumen i de repektive länderna... Brukar inte filmer ha premiär i USA först -Hollywoods hemland? Enligt listan här ovan har filmen premiär i Sverige före premiären i USA... Bara två dagar, men ändå... Men å andra sidan är jag inte direkt insatt i filmvärlden ;-)
 
Vad tyckte ni om Hunger Games?
Ska ni se Catching fire?
Vilken ordning föredrar ni  - läsa boken först, och se filmen sedan? Eller brukar ni vilja se filmen först och läsa boken sedan? 
Era fantastiska kommentarer!
Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?