Bröllopsfotograf och mina tankar om Projekt Norrsken för 132645978:e gången
Bild från provfotograferingen i mitten av juni. (Elin & Joel)
 
Det fladdrade till lite i magen när jag såg dagens datum... På lördag har jag min första bröllopsfotografering :-D
Åh, så spännande det ska bli! Naturligtvis känns det även lite nervöst (det går väl inte vänta annat inför första bröllopsfotograferingen, eller?) Men ett visst mått av nervositet (please back me up) kan jag nästan tänka mig är lite av en fördel. Jag blir som lite extra "skärpt" för att göra mitt allra bästa.
 
För två år sedan hade jag inte vågat ta på mig just en bröllopsfotografering, men bara det att jag nu har en inre känsla av att det kommer gå jättebra borde väl betyda att jag är redo för det uppdraget :-)
OCH det självförtroendet har jag faktiskt Projekt Norrsken och jobbet på Repris i Öjebyn att tacka!
Under tiden i det projektet/på den arbetsplatsen har jag verkligen fått möjligheten att bygga upp mitt självförtroende på ett sätt som jag inte hade lyckats med på egen hand som arbetslös.
Kanske låter klychigt, men det kan inte hjälpas; Jag kommer aldrig att glömma tiden i Projekt Norrsken och jag kommer alltid att vara tacksam över att jag fick chansen att vara med där!
Självklart har säkert inte alla samma erfarenheter som jag från projektet, då vi alla gått in där med olika förutsättningar. Olika bagage och olika tankar, drömmar och förhoppningar om framtiden.
Men jag kan ju inte prata för alla andra, utan redogör för MINA tankar och MINA erfarenheter.
 
Projekt Norrsken kom in i precis rätt tidpunkt i mitt liv och det är bland det bästa som hänt mig hittills.
Samma med arbetet på Repris.
De senaste två åren kommer alltid att ha en speciell betydelse för mig.
Era fantastiska kommentarer!
1

Jättefin blogg verkligen! :)

Svar: Tack :-D Välkommen hit!
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Det kommer gå hur bra som helst! Vi är inte det minsta oroliga över vårt val av fotograf men det är väldigt roligt att läsa hur taggad du är. Syns på lördag!

Svar: Tack! Som jag sagt tidigare så känner jag mig verkligen hedrad över att jag fått chansen att föreviga er stora dag :-D Det ska bli roligt!
Ja, vi ses på lördag!
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?