Ett smultronställe i Piteå
 
Jag väljer absolut Gläntan framför Havsbadet om jag åker ut till stranden!
Ett riktigt guldkorn. Smultronställe.
Och idag kom jag mig faktiskt för att plocka ihop lite sommarpicknick och åkte ut just till Gläntan. Tror nog att det här har varit en av sommarens absolut bästa dagar! Inte ett enda moln på himlen! Det enda vita som gick att skymta var sådana "ränder" efter flygplan.
Ljuvligt! (Vädermässigt kunde PDOL inte ha fått en bättre start!)
 
Angående näst sista bilden så var jag helt enkelt tvungen att dokumentera att jag faktiskt gick ut i vattnet, även om det bara var för att doppa fötterna :-) Jag är nämligen världens badkruka, och badar typ aldrig!
Däremot var det iskallt i vattnet! Kanske beror det också på badkruke-jag, men mina fötter tyckte i alla fall att det var kallt ;-)
 
Och sjääälvklart var jag ju även tvungen att instagramma under tiden jag satt där på stranden... annars vore det inte 2013 ;-P
 
Vad har ni hittat på idag?
Era fantastiska kommentarer!
1

Vilka vackra bilder, Erica.
ÅÅÅ så fina. De bara skriker sommar! Nu har ni verkligen fått sommar med stort S. HOPPAS att det håller i sig.
Vilken kul lunchlåda du har. Smart!!
Fina fina bilder. Du tordes ta med Mark ut i sanden också...Modigt!!
HIHI!!
ha en fin natt!!!

Svar: Tack!! Vad roligt att du gillar bilderna :-D Ja, igår var det verkligen en SOMMARdag! Njöt i fulla drag :-)
Det har verkligen varit en BRA sommar hittills i år. Men det tycker jag vi var värda, efter förra årets fiasko...

Vad kul att du gillar lunchlådan :-) Jag gillar den också. Hittade den på Lagerhaus i Luleå (min favoritbutik där, om man räknar bort MediaMarkt).

Ja, Mark fick följa med; men han fick hålla sig på filten ;-) Det gick bra, men jag hade inte vågat utmana ödet genom att byta objektiv ;-) 50mm´s fick det bli under gårdagens utflykt.

Ha det fint!
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Hihi, ser att jag gillat på Instagram. :D

Jag föredrar också Gläntan före Havsbadet. Badade på Gläntan i fredags. Det var helt underbart.

Svar: Hihi :-) Ja, du var först med att gilla mitt Gläntaninlägg på Instagram :-)
Och ja, visst ÄR Gläntan verkligen ett smultronställe här i Piteå! Föredrar det verkligen framför Havsbadet!

Hoppas du får en bra torsdag och sedan en fin helg!
P I X E L I E - Erica Pettersson

3

Himla fina bilder! :)

Svar: Tack :-D Och varmt välkommen hit till min blogg!
P I X E L I E - Erica Pettersson

4

OH svensk sommar<3

Svar: Ja, sommaren är verkligen en underbar årstid här :-D Och jag lyckades pricka in en av sommarens absolut bästa dagar att åka ut till stranden!
Välkommen hit till min blogg!
P I X E L I E - Erica Pettersson

5

Det ser helmysigt ut! :)

Svar: Tack :-D Ja, visst gör det! Det var verkligen en av sommarens absolut finaste dagar då jag åkte ut dit! Välkommen hit till min blogg!
P I X E L I E - Erica Pettersson

6

Så fina bilder! :)

Svar: Tack :-D Välkommen hit!
P I X E L I E - Erica Pettersson

7

Åh jätte fina bilder! :D

Svar: Tack! Välkommen hit!
P I X E L I E - Erica Pettersson

8

Mysiga bilder :))

Svar: Tack :-D Välkommen hit!
P I X E L I E - Erica Pettersson

9

Jätte vackra bilder :-)

Svar: Tack :-D Välkommen hit!
P I X E L I E - Erica Pettersson

10

Oh, vad fina bilder! Nu längtar jag ut till vattnet!

Svar: Tack! Vad roligt att du tycker det :-D Ja, det var en underbar sommardag den dagen jag åkte ut dit till Gläntan (stranden)! Och välkommen hit till min blogg!
P I X E L I E - Erica Pettersson

11

Fina bilder!

Svar: Tack :-D Välkommen hit!
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?