När söndag med glädje blir en arbetsdag
 
Tar en liten paus och hälsar på bloggen.
Har ju inte blivit så mycket uppdatering den senaste tiden, så jag försöker att i alla fall lämna ifrån mig ett livstecken någon gång då och då ;-)
Har hittills redigerat 40 av gårdagens bilder. Låter i och för sig inte så mycket; tar det lite lugnt idag. Det är ju trots allt söndag. Men började efterbehandlingen redan idag då jag är alldeles för nyfiken för att vänta ;-)
Era fantastiska kommentarer!
1

cool bild :)

Svar: Tack :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

superfin bild :D
tänkte tipsa om min tävling som jag har på bloggen just nu, där du kan vinna en valfri klocka, bla från märket Daniel Wellington, delta gärna :D
http://affys.se/2013/july/vinnare-ny-tavling.html#comment

kram! (ber om ursäkt om jag redan tipsat om tävlingen)

Svar: Tack :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

Em.
3

Vilken häftig bild :D

Svar: Tack! Vad roligt att du tycker det :-D
Det är en bild (i stående format) som jag kopierat till två. Den ena har jag spegelvänt och sedan placerat dem bredvid varandra :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

Em.
4

sv. aa jag förstod det. Älskar färgerna i den :D

Svar: Gissade att du förstod hur bilden var gjord ;-) Är ju en ganska vanlig företeelse i bloggvärlden ;-) Vad roligt att du gillade färgerna!
Varmt välkommen till min blogg, och välkommen tillbaka :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

5

Hej jag skulle bli jätte glad om du ville rösta på mig i den här foto tävlingen: http://eli.webblogg.se/2013/july/finalister-i-fototavlingen-vinn-en-reflexskarm.html#comment

Mitt bidrag är NR 4! förlåt om du inte gillar såna här kommentarer!

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?