Det bästa som finns!
 
Under midsommardagskvällen befann jag mig ute i stugan i Jävrebodarna; där vi åt Surströmming!!
Jag har svårt att välja mellan grillat och surströmming, men tror nog att det sistnämnda ändå drar längsta strået. Det är verkligen otroligt GOTT!! Synd att man inte äter det oftare :-)
Era fantastiska kommentarer!
1

Håller med dig. Jag känner nästan ingen som gillar det förutom mina föräldrar så jag äter det endast när jag är hemma på sommaren

Svar: Vad roligt med fler som gillar surströmming! Håller med om att det inte är så många (som man känner i alla fall) som gillar det; det är ju en ganska speciell maträtt.
Men så otroligt GOTT att jag skulle kunna äta det varje vecka hela sommaren :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?