Information till Galleri Fredag-deltagare!
Det här är sista dagen i Mars, vilket betyder att mitt sista tema inföll i fredags.
Nästa månad, April, tar Nilla över som värdinna.
 
De teman hon valt är:
  5 april: Metall
12 april: Glas
19 april: Trä
26 april: Porslin
 
 
En annan sak jag tänkte skriva om är att jag inte hade så mycket för mig för ett tag sedan; därför fixade jag iordning en blogg speciell till Galleri Fredag.
Där har jag samlat t.ex. listan över vilka ämnen som varit, istället för eller ett komplement till den lista i Word som jag påbörjat för att skicka runt.
Tanken med bloggen tänkte jag även kunde vara att den kan vara som en "samlingsblogg" för temat, typ som t.ex. Tisdagstema, Fototriss o.s.v. har. Där länkningslistan kommer upp varje fredag och så.
Vad tror ni om detta? Blir det för mycket?
 
gallerifredag.blogg.se
Era fantastiska kommentarer!
1

Vad fint du har gjort!

Svar: Tack :-D Ja, jag hade lite tid över för ett tag sedan; så jag tänkte att jag skulle prova göra en sådan "samlingssida" där man kan gå in och se t.ex. vilka teman som varit, vilka teman som gäller för aktuell månad o.s.v.
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?