Årets första mjukglass
 
Idag har det verkligen varit varmt. Sommarvarmt. Premiär för lördagsloppis; var dock inte där, utan det blev istället en liten sväng till Backcity.
Efteråt blev det även ett stopp på Kvantum för årets första mjukglass. Och jag tror nog halva Piteå kommit på samma idé...
Kvantum har absolut den godaste mjukglassen häromkring, men den kan inte mäta sig med mjukglassen som säljs på torget i Umeå! Typ godast i Sverige!
Era fantastiska kommentarer!
1

Åh va gott det såg ut med glassen där! :)

Svar: Tack :-) Ja, det var riktigt gott med mjukglass! Tyvärr smälte den dock snabbare än man kunde äta den här gången, så den var inte riktigt lika god som årets första mjukglass brukar vara...
Men men, jag fick i alla fall sommarkänsla :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Sv: Aa, precis samma sak med google. Ja, det skulle vara bra om man fick lära sig om det i skolan, men jag läste lite om vad folk tyckte om att ta bilder från tex. weheartit och lägga upp på sina bloggar. Då sa många att dom visste att man inte får, men att dom gjorde det ändå för att alla gör det ;o

Svar: Ja, det är klart... så är det nog också i många (de flesta?) fall. Att man är medveten om felet, men gör det ändå. Är nog svårt att stoppa problemet helt, men det skulle vara roligt om det på något sätt gick att begränsa ännu mer...
P I X E L I E - Erica Pettersson

3

Sv: Ja, det håller jag med dig om.

4

Tack så jättemycket snälla syster för designen. Jag är SÅ nöjd!

Svar: Varsågod! Roligt att jag kunde hjälpa till :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

5

Sv: Ja, tiden går verkligen snabbt! Lite för snabbt :P haha

6

Åh, så gott! :-)

Svar: Ja, visst är mjukglass riktigt gott :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

7

Ja, och idag var det också varmt! regnade, åskade och blixtrade t.o.m :o

Svar: Ja, när det är åskväder på gång brukar det vara väldigt varmt (till och med kvavt). Jag håller tummarna för att det här vackra sommarvädret håller i sig även under själva sommaren :-) Så att det inte blir som förra året... ;-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

8

Så fina bilder.
OCH de bilderna du tog 1:30 på natten säger allt! Ni har ju ljust som på dagen.
Underbart fina!
Förstår att du njuter av att bo i Pite denna tid på året.
Ha en fin dag!!

Svar: Tack! Vad roligt att du gillade bilderna :-D
Ja, nu är det den tiden då vi har dagsljus dygnet runt... och jag bara NJUTER! Precis, den här tiden på året vill jag verkligen inte bo på någon annan plats än just här i Piteå :-D Dessutom så går Piteå även under smeknamnet "Sommarstaden", och ALLTING lever verkligen upp här på sommaren! På vintrarna är det en otroligt död stad, men som sagt; somrarna här är verkligen något alldeles extra! :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?