En Lördag i Maj och ESC-final
 
Och så var det lördag. igen.
22(!) grader varmt när jag vaknade. Nu är det i och för sig solsida mot min lägenhet på mornarna, men ändå! Nu hoppas jag bara att det inte blir så att det är jättevarmt några dagar, för att sedan bli en kall sommar. Utan att det blir varmt nu, OCH en varm härlig sommar!
 
I alla fall så har exploderingen i naturen börjat här nu. I förrgår kunde man se lite grönt på något enstaka träd, om man gick nära. Men bara under gårdagen blev det så att man, på många träd, började skymta det härliga ljusgröna även när man står en bit ifrån! Ljuvligt underbart!
 
Vad händer i övrigt idag då?
Tja, det är ESC-final. Tyvärr kommer jag nog mest troligt att missa detta, i alla fall första halvan, då vi ska gå ut och äta med familjen för att fira morfar som fyller 80år på onsdag.
Men å andra sidan så lyssnade jag på Sveriges bidrag för första gången tidigare den här veckan. Och jag skulle nog till och med våga satsa pengar på att vi kommer ganska långt ner placerat i år...
 
Förresten, ursäkta för cliffhangern, så fick jag ett underbart roligt mail igår! Kan inte säga något mer riktigt ännu, men jag kan säga att det pirrar i magen om det blir av :-D
Era fantastiska kommentarer!
Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?