En tråkig blogg som vill bli rolig...
 
Såg att jag förlorat i alla fall två följare av min blogg på bara ett par dagar, så jag tänkte höra med er vad ni skulle vilja läsa om i min blogg. Vad som skulle göra att ni vill stanna kvar här?
Jag är medveten om att jag inte har några av de ingredienser i mitt liv som är recept för att få en framgångsrik blogg. Men någonting borde jag väl kunna göra för att få bloggen mer intressant för er läsare :-)
 
Jag har inget modellutseende, så jag är inte speciellt intresserad av att publicera bloggmeter efter bloggmeter med enbart självporträtt.
Jag bor i en väldigt liten stad, som Piteå ändå är, och inte i t.ex. Stockholm. Med andra ord händer det inte lika mycket här som det gör där.
Min ekonomi ger mig inte möjlighet att åka utomlands/på resor en gång i månaden, eller ens varje år.
Jag har inte ett jobb som ger mig möjlighet att springa på kändisevent stup i ett, vilket jag i och för sig inte är intresserad av överhuvudtaget.
 
Självklart är jag personligen inte intresserad av att få ALLA dessa saker, men jag punktade upp några av de saker som jag uppfattat som viktiga för att få en framgångsrik blogg.
Den enda av punkterna jag är intresserad av är väl egentligen den om resorna... ;-)
Men som sagt; någonting finns det väl kanske som även jag kan göra för min blogg som gör att ni skulle vilja stanna kvar när ni hittar hit? Även om mitt liv inte passar in i just den mallen ovan. 
Era fantastiska kommentarer!
1

Du har väldigt vackra bilder, glöm inte det!!! Själv gillar jag kombinationen vardagsbabbel och fina bilder, så jag läser gärna din blogg :-). Jag har inte heller nåt av det du listar men jag har min lilla skara trogna läsare ;-).

Svar: Tack! Blir så glad av att läsa det :-D
Jag har inte ambitioner att bli en s.k. storblogg och jag är väldigt glad för er som läser min blogg :-) Men det skulle vara roligt att få upp läsarantalet ännu lite grann, då det i nuläget ligger på ungefär ett tiotal besökare per dag.

TACK för din snälla kommentar! Och TACK för att du gillar min blogg :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Jag säger som Annika, du har väldigt fina bilder. OCH glöm aldrig det!! Jag tycker mkt om din blogg. Gillar din blandning av bilder och funderingar. Kloka ord har du alltid att säga.
Jag tycker du ska fortsätta som du gjort. Jag läser nätan inga bloggar som är fulla med självporträtt eller dagens outfit. Bryr mig föga om kändisar.
Jag gillar din blogg som den är. Jättemkt!!!

Svar: TACK för din kommentar och tack för att du gillar min blogg och mitt upplägg på den :-D
Jag är inte heller särskilt intresserad av kändisar och modebloggar (dagens outfit & s.k. "egobilder"). Är heller inte särskilt intresserad av att bli en s.k. "storbloggare", men skulle inte ha något emot en lite högre statistik. I nuläget ligger det på ungefär ett tiotal besökare per dag.

Men jag är ärligt talat otroligt glad för de läsare jag har! Ni är alltid varmt välkomna hit till min blogg :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

3

Jag gillar dina foton så så länge du fortsätter lägga upp fina bilder stannar jag ;)

Svar: Tack! Vad roligt att du tycker det :-D Jag är så tacksam för er, de läsare som jag har! Ni är alla varmt välkomna hit :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

4

sv: Tack själv :D

5

Du har en fin blogg. Och du är också en fuktig fotograf. Bry dig inte om dem två följare du tappat, det beror troligtvis inte på att din blogg är tråkig.

Svar: Tack! Vad roligt att du tycker det :-D Ja, jag vet att man inte ska lägga så stor vikt vid statistik och antal följare, men kan inte låta bli ibland ;-)
Hoppas du får en jättebra fortsatt helg!
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?