Tiden när allting vaknar till liv
 
Först; grattis Danmark till segern i ESC igår! 
Var egentligen rätt roligt att det var just Danmark som vann, då de sist stod som vinnare var år 2000 -även detta i Sverige :-)
Såg ni finalen igår?
 
Nåja, det var allt jag tänkte skriva om ESC 2013. Har ju inte följt det i år, varken svenska uttagningarna eller semifinalerna under den här veckan.
 
Och från det ena till det andra... nu måste jag bara få glädjetjuta lite ;-) VÅREN är här! Den är verkligen HÄR på allvar! De senaste tre dagarna har det verkligen blivit grönt på träden, och det har varit VARMT!
Och nog märker man att svenskarna är ett sommarfolk! Känns inte som det har varit såhär mycket människor utomhus sedan... tja, sist det var sommar (dvs. typ sommaren 2011...)
 
Någon mer som känner det som att den här tiden på året känns det verkligen som om ALLTING är möjligt!?
Sommaren och ljuset (det blir för övrigt aldrig helt mörkt nu) har en nästan euforisk inverkan på oss. I alla fall på mig.
Det är nästan som om man känt sig "död" i 6 månader, för att nu vakna till liv igen.
 
Era fantastiska kommentarer!
1

Jag känner definitivt att jag vaknar till liv igen den här tiden på året! Energin flödar och jag känner mej mycket piggare än under årets mörka månader. Önskar bara att den här tiden kunde vara längre!

Svar: Ja, visst är det verkligen något speciellt med den här tiden på året! :-D Önskar också att den kunde vara lite längre. Hade inte haft något emot att "offra" en del av vintern till förmån för våren ;-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?