Vill du ha en personlig bloggdesign? Beställ nu!
 
Vill du ha en personlig design på din blogg, men inte har tid, intresse eller kunskap att fixa den själv i CSS och HTML-mallarna? 
Jag gör personliga bloggdesigner utifrån dina önskemål.
Erbjudandet gäller för bloggar på blogg.se.
 
Jag kan fixa det mesta inom design på den här bloggportalen. 
 
P R I S E R
Bloggdesign: 500 kr
Köp bort "Designen gjord av"-länken: 200 kr
Naturligtvis ett valfritt alternativ, men det SKA framgå i beställningsmailet om du vill köpa bort länken. Annars lägger jag till den automatiskt.
 
 
Om du vill beställa en bloggdesign av mig, skicka då ett mail där denna information SKA finnas med:
 
• Bloggadress
• Bloggnamn (alltså vad det ska stå i headern).
• Om du vill att det ska stå någon annan text i headern också, t.ex. ett citat, en beskrivning av din blogg eller liknande.
• Vilken färg/vilka färger du vill ha. Eller om det är någon färg du absolut INTE vill ha.
• Om, och i så fall vilken, informationstext (om dig och/eller bloggen) du vill ha i sidomenyn.
• Vilken bredd du max publicerar på dina bilder i bloggen. (T.ex. "Jag publicerar bilder som är max 700pixlar").
• Bifoga eventuella bilder du vill ha med i designen.
Tänk på att om du vill ha en bild som går över hela bloggen så får bilden inte vara för liten.
 
Jag kan även dela upp kategorierna samt arkivet i sidomenyn (typ som jag har), ifall ni vill. Om ni t.ex. har många kategorier eller har bloggat länge (så ni vill dela upp arkivet efter år). 
MEN TÄNK PÅ att med den typen av kategorier så läggs det inte till nya allteftersom, utan man måste göra det själv i kodmallarna. 
 
Jag kan även fixa två sidomenyer-designer, om ni vill ha det. Men tänk här på att det blir bäst om man har ganska mycket sidomenymaterial, annars blir sidomeny nr.2 väldigt tom.
 
M A I L A D R E S S: [email protected]
 
Välkommen med din beställning!
 
P.S. Om du beställt en design, så håll gärna lite extra koll på din mail. Designen ligger nämligen kvar på min testblogg tills den blivit godkänd av dig och levererad. Jag kan alltså inte börja på nästa innan den är levererad.
 
 
VIKTIGT!!
Jag designar bara till bloggar som ligger hos bloggportalen blogg.se!
Jag designar INTE bloggar som ligger hos andra bloggportalen, som t.ex. Wordpress, Blogger/Blogspot, Devote o.s.v.
Någon gång i framtiden kanske jag kan utöka till Wordpress och Blogger, men för tillfället är jag så dåligt orienterad i deras mallar.
Så... endast BLOGG.SE gäller för tillfället!
Era fantastiska kommentarer!
1

Be inte om ursäkt för priset Erica, du skulle kunna ta minst det dubbla, det är synd bara att så få förstår att det faktiskt är vad det egentligen är värt :)

Svar: Tack! Vad skönt att få uppbackning när det gäller priset :-) Ja, det är ju faktiskt mycket tid och energi på en välarbetad bloggdesign... Men jag har ändå känt mig osäker, då jag tycker många som kan tänka sig betala för en bloggdesign förväntar sig ett pris på kanske 50-150 kr.
Så det känns som sagt jättebra att få uppbackning av någon som är så professionell som du :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Hej!
Du designar inte wordpress? :)
Mvh

Svar: Hej! Ursäkta för sent svar. Tyvärr gör jag inga designer för Wordpress, då jag än så länge bara kan koderna här på blogg.se
P I X E L I E - Erica Pettersson

Linda
3

Hej! Designar du bloggar? =)

Svar: Hej! Ja, jag designar bloggar för 500kr/st. Men, tyvärr, bara till bloggar som ligger på blogg.se (alltså de som har ändelserna "blogg.se", "webblogg.se" samt "blo.gg"). Andra bloggplattformar har jag tyvärr inte tillräckliga kodkunskaper för. Men på just blogg.se kan jag fixa det mesta :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?