En försvunnen dag
 
Bara för att jag inte har så mycket att blogga om just nu... ;-)
Upptäckte en sak i min statistikkurva idag; räkneverket har börjat om för dagen, men datumet är fel. Det är ju trots allt den 3:e idag. Statistiken för den 2:a har försvunnit och det visar att det "är den 2:a idag".
Plus att jag såg NU, när jag laddat upp bilden och håller på att skriva detta, att det är två 27:e oktober.
Nåja; där är statistiken rätt i alla fall. 
Men jag hoppas att dagens/gårdagens rättar till sig. För en statistiknörd är det ju roligt om det stämmer ;-) 
Era fantastiska kommentarer!
1

sv: tack!

2

Märkligt när statistiken spökar!

Svar: Ja, det är lite störande. Får nog bara vänta till det rättar till sig :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

3

Svar; Å tack så mycket!

4

Ja visst är han söt, min lilla goding :)

5

sv. Tack, visst är han. :)

6

Sv: Ja, vi har också haft det haha :) Men idag är det fint väder!
Ja det hade jag :) Hoppas att du också hade en fin helg!

7

Statisiken brukar visa lite konstigt ibland!

Svar: Ja, det har du rätt i :-) Jag får nog bara vänta på att det rättar till sig :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

8

Så där brukar det vara för mig lite då och då oxå, men det brukar rätta till sig :)

Svar: Vad skönt att höra att det brukar rätta till sig så småningom :-) Statistikstapeln idag visar den 3:e, så det har blivit en förskjutning.
P I X E L I E - Erica Pettersson

9

Åh tack! :)

10

Åh vad konstigt!

Sv: Ja precis! Julen måste vara det bästa som finns, älskar att umgås med familjen, äta god mat och få paket!

Svar: Ja, lite mystiskt. Statistiken som räknar idag visar den 3:e... ;-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

11

lite märkligt ju! :)

Svar: Ja, lite mystiskt att dagarna på något sätt förskjutits. Idag visar det att det är den 3:e... Men men, det rättar nog till sig snart :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

12

Bara att kämpa på :D

13

Så är det på min statistik med !!

sv: Tack ♥

Svar: Vi får hålla tummarna att det snart rättar till sig :-) Man vill ju gärna ha rätt statistik på rätt datum :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

14

sv: Tack, detsamma! :D

15

sv: men tack finis :) allt bra? :)

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?