Ett försök till Panorama
 
Höll på att glömma att jag fotat några bilder till en panorama vid samma tillfälle som jag fotade till HDR-bilderna av Hortlaxkyrkan.
Det är evigheter sedan jag gjorde en panorama; flera år sedan. Därför tyckte jag att det kunde vara på tiden att jag fixade en sådan igen ;-)
Era fantastiska kommentarer!
1

Otroligt fin bild! :) Kram

Svar: Tack så mycket! Vad roligt att du gillar den :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

fin kyrka!

Svar: Ja, visst har Hortlax en fin kyrka :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

3

Ett mkt fint försök till panorama, tycker jag!!
Så vackert!!

Svar: Tack :-D Vad roligt att du gillar panoramabilden :-D
När jag lagt ihop bilderna (det är 4st.) så önskade jag att jag fotat ytterligare två, en på varje sida, så att kyrkan kommit lite längre in i bilden. Men jag känner mig ändå nöjd med bilden för att vara så pass ringrostig på just panorama :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?