För ett år sedan...
 
...såg det ut såhär ↑ i Piteå centrum.
Snön hade inte kommit ännu. Av någon anledning mindes jag det som om snön faktiskt hade kommit i slutet av november... Tänk vad fel man kan minnas ;-) Och tänk vad fint det är med en bilderblogg att gå tillbaka i :-D
Det här året däremot... tänk er hur skitigt det är överallt under vårvintern (april) och lägg blixthalka på detta. Det är Piteå; slutet av november 2013.
 
Jag vet att jag tjatar, men shit vad tiden går snabbt! Jag menar; det var ju nyss FÖRRA julen! Det var ju nyss jag slutade på Repris (februari)! Hur kan det redan vara dags att plocka fram julpyntet??
Det har kommit upp ljusstakar i hyfsat många fönster den här veckan, och jag gissar att det kommer dyka upp allra flest under morgondagen. Torsdag brukar väl vara städdag hos många, eller?
 
December - du är SÅ VÄLKOMMEN!!! (Trots att det är tre dagar kvar ;-))
Era fantastiska kommentarer!
1

Superfina bilder:D

Svar: Tack :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?